kvällsmys


Jaha, äntligen sportlov! Ett av de mest efterlängtade lovet på hela året. Kan det vara för att det händer så sjukt mycket på detta lov? svar ja. Dock var vi bara tre stycken på lektionen så det blev ganska lungt och skönt. Gjorde klart mitt brandlarm innan jag gick hem. Ganska nice!

Ikväll är det en typisk hemmakväll, men det är det värt. Måste ladda upp mig för den kommande veckan, plugga apmycket och försöka att inte stressa.. Men jag kan ju glädja mig åt att jag får äran att sitta och glo på vampire diaries. Hihi det kan nästan inte bli bättre :) eller jo, om pojken min var här.

Nu ska jag speedplugga lite körkortsteori innan jag slår mig ner framför teven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0