helg om 45 min dårå


En timme kvar av lektionen, det är ganska nice ;) sen är det slut! Lång helg btw. Inte helt fel att man är ledig torsdag, fredag, lördag och söndag! Vad ska man hitta på dårå? Men nu har jag iaf rast och det är ganska coolt, sen ska man tillbaka till klassrummet och sätta upp lysrörsarmaturer och koppla in hela skiten.

Men jag kan inte komma ifrån det, är otroligt taggad på att sluta nu. Dagen kommer spenderas med att jag ska sitta och plugga en massa teori på trafikskolan, sen ska jag ta en sväng på stan med tim ;) chansar också på att jag hinner slänga in lite plugg senare ikväll, men jag är nog inte så taggad på det.

det är också bara 27 dagar kvar tills jag fyller år, ganska nice det med. vad jag vet kommer sportlovet bli en superbra vecka. Men ah, har som vanligt inget intressant att skriva :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0