fullt schema?


sådär lagom mycket bloggtorka, kanske man ska ta en paus? det är så sjukt mycket nu som händer så jag har inte riktigt tid att sitta här längre.. Inte nog med att jag har tonvis med skolarbete som kommer hela tiden, har träning typ 4 gånger i veckan och dessutom ska jag försöka lära mig körkortsteorin. Plus att jag har körlektioner och allt sånt också. Det börjar bli lite fullt schema.

Men inget att gnälla över tror jag, jag mår bra iaf! ;) Dagen kommer spenderas i skolan till halv 4 med lite allt möjligt. har också teleprov idag. Bäst att ni håller tummarna! Efter det blir det snabbt hem till tim och hämta/lämna saker och sen skynda iväg och möta karro och jojo för att gå på spinning :) Kanske man kan klämma in lite plugg på kvällen också.

Nu ska jag försöka plugga lite till, sen blir det frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0