blogguppdatering

Sitter just nu i datasalen och har rast, ganska nice. Kan tala om att dagens körlektion inte alls var lika jobbig som den lektion jag hade byggt upp i mitt huvud. Kan det ha varit för att jag ägde? Haha bra självförtroende. Det är på topp idag. Men ändå. Har också kommit på att jag är ganska bra på att bygga upp hemska tankar i mitt huvud som tillslut blir det rakt motsatta. Men lite kul är det, då går det ju bra sen.

Längtar efter att skolan ska ta slut för dagen, vill verkligen hem, känner dock att jag måste plugga lite. Kan va bra? Både lite engelska och svenska får det nog bli idag. + cirkelträning i kväll. Stark som en björn ska jag bli.

Kan även berätta något som jag glömde bort att berätta. Det var ju min namnsdag igår, tur som jag har fick jag en liten present av mamma och pappa också :)

Egentligen har jag inte så mycket mer att säga, men jag har tråkigt, och därav den lite udda uppdateringen kanske? Men ni får hålla till godo ändå tycker jag. Kan bli en bättre uppdatering ikväll om ni har lite tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0