6 dagar kvar!


Nu är det så här att jag är morgontrött igen.. vad häde med den morgonmänniskan jag kände? men det är i alla fall så att jag måste sitta här och tagga för jag ska åka till forsmark med klassen. Kanske att man hinner med att plugga lite på trafikskolan sen? vi får se.. Kanske borde plugga till sista trefasprovet som jag har i morgon.

Vill också informera om att det bara 6 dagar kvar tills jag fyller år! hur nice är inte det på en skala ? Har en del finfina planer som jag hoppas på blir av också. Det är bara att hålla tummarna!



Kommentarer
Postat av: Carro :)

Hurrödu! tagga förtusaN! Båten och nästa fredag, då jävlar! ;) <3

2011-02-23 @ 18:13:06
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0