uppdatering!

Nu bryter jag mot mina egna principer för jag tänker göra ett litet blogginlägg samtidigt som jag sitter och väntar på att gå till bussen. Det har hänt en hel del med saker på en enda vecka! Var ska jag börja någonstans? Kanske igår då.

Igår hade jag mitt muntliga nationella tal i svenska, trodde jag skulle dö men icke sa nicke. jag lever fortfarande och gick hem från skolan med ett MVG som följd av talet. Inte helt fel ;) Lite senare på kvällen blev det också spinning. Gick hem till mormor efter det och senare är så gick vi på bio. Såg "Hur många lingon finns det i världen" Måste säga att jag gillade faktiskt filmen!

Helgen spenderades med mina kära vänner, på fredagen blev det en liten båttur till eckerö med Karro, André, Marcus och Marcus. Det var en upplevelse för sig. Följden av båtresan blev utgång på Mobergs där det skedde massa dans och liknande.

På lördagen var jag lago, trött efter att ha gått och lagt mig 4 natten innan och dagen spenderades med långpromenad med Carro :) Och jag vill säga att söndagen spenderade jag med Carro också ;) Helt härlig helg med andra ord.

men jag chansar på att det kanskekanske kommer en uppdatering lite senare under dagen om nu har tur, nu måste jag skynda till bussen!

Tre små bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0