update

Nu har jag faktiskt lite tid att blogga för en gångs skull. Det blev bara en snabbvisit i skolan idag. Hade slutprov i tele och det gick nog ganska bra hoppas jag på. Fixade också ett larm, sen gick jag hem. Eller till tim kanske man ska säga :) Håller för övrigt på att plugga som satan till det muntliga nationella som jag har i morgon. Måste bara lära mig det utantill så är det chill. Kommer prata om yrkesspråk och språklig anpassning. Men det är okej.

Igår var jag med karro och carro, mycket trevligt :) Blev klippt av karro och det var på tiden att jag gjorde något åt mina slitna toppar :) Tack! :)

Funderar på vad man borde göra i helgen. Egentligen så ligger ju läxor på första plats. Men ibland kan man ju göra ett undantag (även om skolarbetetshögen är gaaaaanska stor).

På fredag blir det nog en liten båttur och sen krogen av något slag. Hoppas på att planerna blir som man har planerat :)

Nu ska jag dock plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0