London nästa!

Det är som vanligt ett tag sen jag bloggade, men det lider ju ingen av eller hur? ;) Men ska nog ta tag i det sen när det blir lov, oh juste! Jag har ju lov! ;D 17 dagars ledighet är inte dåligt ;) anledningen till att jag inte är i skolan den här veckan är att jag ska till London med Karro idag! Fantastiskt ;) planet går klockan 1, och det tar nog inte många timmar innan vi är framme i London ;)

Dock har jag fortfarande inte packat klart än, men det kommer! måste bara fixa lite och sånt. Men som alltid när jag åker bort vet jag att jag har för många saker med mig som jag egentligen inte borde ha. Men det är inget att göra något åt :)

men nu ska jag fortsätta med mitt stök! ses på fredag ;)


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0