glädje

Nu känner jag att det är dags att uppdatera bloggen lite grann. Det var ett tag sen kan man säga ;) mer än en vecka! Men det fungerar det också. På en vecka har jag gjort mer en vad jag trodde var möjligt! Där bland alla saker jag har gjort hade jag en Londonvistelse med Karro :) Det var hur kul som helst! Vi shoppade, resväskan blev knökfull. Vi gick runt i London och kollade på alla "stora" saker, vi gick på Madame Tussaudes. Vi var på 2 pubar, vi åkte tåg och buss, vi umgicks med trevliga människor, vi åt god mat. Eller så kan man säga att allt vi gjorde var skoj! ;) Har dock inte bilderna från vår resa här, så ni får en fet bildbomb lite senare i veckan (:

Sen har jag också åkt båten, umgåtts med fina människor, solat, pluggat och varit med tim (:

Den här dagen bjuder på roligheter! Klockan 12 ska jag träffa Carro på busstationen och vi kommer antagligen gå runt och snacka lite skit och bara umgås ;) ska bli roligt! Funderar på om jag ska ta och köpa en hårfärg, dock har jag lite beslutsångest för vilken färg jag ska välja. Funderar på om jag ska ta och göra mitt hår lite "varmare" så att säga. Just nu har det blekts från den bruna färger och är ganska färglös haha. usch.

Bara för att göra inlägget lite snyggare får ni en gammal bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0