fredagsmorgon

God morgon! Jag kan tala om för er att gårdagen var hur nice som helst! Det började med att jag och Tim åkte iväg frårn Norrtälje halv 10 för att ta en liten sväng ut på sjön med båten. Fint väder och allt det där gjorde båtturen lyckad! Kvällen bjöd också på något extra eftersom vi tog bussen in till Stockholm och gick på konsert på Cirkus. Håkan Hellström igen. Så dagen blev inget annat än lyckad!

Den här dagen kommer också bjuda på en liten båttur på sjön, men det blir inte förrän på eftermiddagen eftersom jag ska på ett litet hemligt uppdrag klockan 2 ;) Vad det är för uppdrag tänker jag inte tala om nu, men ni får nog reda på det lite senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0