porttelefon

Nu sitter man här i skolan igen, ska snart ha historia.. Men det är bara en timme eftersom allt är knas och vi får ha historian på våran resurs. Men jag är ju duktig som har gjort alla frågor hahaha. Dock har jag fått liiite träningsverk sen igår, så kan det gå när man nästan aldrig rör på sig! xd Jag längtar faktiskt lite efter praktiken för då ska jag äntligen göra klart min porttelefon!

Sen är det helg och det är plus i kanten! Äntligen kan man få ta det lite lugnt :) Men jag måste leta reda på mitt arbete om solceller som jag gjorde i 9an för på naturkunskapen så har vi grupparbete om energikällor och våran lärare sa att vi kunde ta vårat gamla arbete och göra om det lite och redovisa det så det är nice! :)

Nu tycker jag att madde kan komma till skolan också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0