Ni får klara er utan bild.

Nu är jag faktiskt helt slut om jag ska vara ärlig.. Hade historia i en timme och jag satt bara och lekte med datorn för det fanns inget annat att göra. Sen på praktiken, när jag äntligen var klar med min porttelefon så fungerade den inte, fick felsöka och blablabla.. Men det fanns inget fel! Jag hade kopplat ihop allt rätt och allt satt som det skulle,. men den ville inte fungera.. fick montera ner hela skiten och göra om hela grejen på bänken ist.. Men det  var så tråkigt så jag satt och spelade kort ett tag ist (: Men jag vill bara tillägga att efter mycket om och men så fungerade den och det ringde på som sjutton i telefonerna. Men ibland blir man bara såååå irriterad..

Sitter hemma hos tim just nu och väntar på honom (: Vad jag ska göra ikväll har jag ingen aning om.

Vad ska ni hitta på? (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0