neeeeerds

trallallalalalaa, ibland är dagar guld, och en del dagar är dom absolut inte det! Men jag måste säga att det har gått bra en så länge. Och det är ju bara för att madde och jag är så jäääääävla bra på att muppa oss ;) Speciellt, när öööhm man råkar låsa in sig på en toalett utan handtag så det går i baklås så sitter man där sen med alla andra utanför?! Så man måste ringa Cissi som får be läraren hjälpa oss ut. Mindre lyckat tycker jag! ;)

Men sen rååkade vi ju bara tagga till och stanna i skolan lite för länge än vad som var nödvändigt, typ mer än 3 timmar men det är ju okej det med ;p

vill även tala om att tim är guld han med (:



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahhaa våra dagar e guld!

Hhahahahhaa näe jag fattar inte att vi lyckas xD men vi e coola som sagt xd



Schhyyy! Du kan juh inte säga hur länge vi stanna! xD



Sv: Vi är grymmast!!

ja de e de jag menar? De skulle lösa de mesta av mina problem?<3

2010-09-29 @ 20:48:47
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0