lång rast typ

Nu är det så jävla illa att jag har typ rast till efter 1! och vad ska man göra då?! jo jag kommer ha supertrist, för nästan alla andra har ellära, men jag klarade lix provet så jag behöver inte gå. Men man kanske ska gå ändå bara för att.

Nu ska jag, cissi och madde tagga järnet för det tycker vi är kul. eller jag säger det iaf, men jag vet att dom tycker det också! eller?! annars suger det ju liite grann kan man ju säga. 

Jag vill hem! men det är långt och jag glömde lix att ta med mig skåpnyckeln så det var ju inte sådär nice att lägga in alla saker i olika skåp när man sen ska gå och samla ihop allt igen sen.



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet inte riktigt vad de e för inlägg jag kommenterar på nu för min data e cp med spelar roll?



Mitt liv e med gay!

And I will give up very very soon! :'<

2010-10-04 @ 19:49:43
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0