kväll nu då

Är ganska trött nu faktiskt, har snart inget batteri kvar på datorn, och det är mörkt. Visst låter det tråkigt?

Har varit i skolan idag, hade idrott och sen ritade jag bara på svenskagrejen (: Jag vill bara säga att min långa håltimme som jag skulle ha haft idag inte blev av. Bara för att min lärare tyckte det var jättekul att förstöra min rast. Klarade ju elläran, men han råkade se att jag inte gjorde ngt som var livsviktigt så då hamnade jag på elläragenomgången ist, och det var ju inte riktigt helt okej.

Har åkt bil låååååångt idag, till arlanda och tillbaka bara för att hämta hem min bror som har varit i Kina och köpt en massa saker till mig! ;) hur nice är inte det lix? (:

Nu ska jag faktiskt göra ngt annat än att sitta här.


 

Kommentarer
Postat av: Carolajhn o:D

neeej det är ju inte det,. men idaaag är det fredag :D <3

2010-10-01 @ 07:00:00
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0