fotboll



Detta är helt otroligt, jag sov i 11 timmar inatt, och dom som känner mig vet att jag nästan aldrig sover så länge, men det var superskönt! Det kanske var på tiden att jag tog lite sovmorgon med tanke på att jag typ knappt sovit 6 timmar varje natt denna vecka..

Dagen har spenderats med att kolla på fotboll och det var helt okej! Tur att roslagsbro vann iaf.

Håller på att sitta och försöka fundera ut vad jag ska ha för klädeer ikväll, det känns som man redan har haft allt, men det går nog att mixa ihop nått. Jag saknar solen lite också, för utanför mitt fönster är det bara grått och trist, ett typiskt höstväder helt enkelt.

Nu ska jag faktiskt fösröka hitta på en ny frisyr att ha också. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0