fivefivefive days



Lite smått längtar jag faktiskt efter mitt bankkort.... För två veckor sen hände en litenliten olycka. Jo det gick i tre delar, dvs helt oanvändbart, men jag hade iaf tagit ut pengar precis innan.. Fick ett nytt några dagar senare och såklart blir man ju aslycklig X) MEN! I fredags, handlade jag på coop, bar på två väskor och lite böcker, betalade och gick, tog bussen till vigelsjö pga alla grejer, och när jag kastade iväg allting i tims säng och skulle lägga ner kvittot så var kortet borta. borta. och helt gone! Letade och vred och vände på varenda grej men nej. Glömde bort alt för ett tag och sen hamnade jag på Karro och Marcus inflynningsfest ;)

Dagen efter kom jag på att jag inte hade några pengar, kortet borta, mamma ringde såklart och spärrade det.. Jag hade även bett tim att leta efter kortet men han hittade inte det heller. Halv 11 på kvällen tvingade jag tim att bädda sängen noga, och vafan hittar han då?! jo mitt bankkort! Så nu måste jag vänta en vecka på ett nytt, men en ny kod. Men det kanske är lika bra, halva sverige vet ju om de gamla ;)

Det var bara det jag ville tala om.

Sen slänger jag in ett grattis till syster Frida som fyller 26 :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0