back on track, for a while...

Ännu en dag i skolan............. Bajs lix.. men man får väl ta och komma igång med det här igen antar jag? Det var ju ett tag sen sist ;) Dock skulle vi gå ner till dom där valstugorna på stan för att få information till vårt grupparbete men dom hade ju inte öppnat.. ;o Sitter och väntar på den icke så efterlängtade elläran...

RASMUS SUGER ! han ville att jag skulle skriva det.. eller det var ju magnus..  CISSI HÄLSAR BTW!! :D  

Fredagen är ju ganska efterlängtad, då ska jag, tim, andré, karro och marcus åka in till grönan och kolla på the baseballs (: det känns ju bra! :D


 
tar btw en ganska snygg och gammal bild som redan fanns här ..


Kommentarer
Postat av: Carro :)

UPPDATera JULIA :D jag vill 8inte vara helt ensam i bloggvärlden :) hihi kram <3

2010-09-18 @ 10:12:22
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0