a message

God morgon, tänkte försöka sitt här i någon minut innan jag springer iväg och äter frukost. har inte kollat hur vädret är en men jag kommer hålla tummarna för att det inte ska regna iaf! ;)
Idag går man minnsan bara till 11.10 och sen blir det en heldag med plugg, kanske dags att börja med det när man har provet imorn.

Jag vill ge skoldagar en fet diss för att man måste gå upp så tidigt, man hinner ju inte ens ta igen sina sovtimmar på helgerna längre.. Sen måste jag försöka att äntligen rensa ut min garderob, hälften av kläderna använder man ju inte..

Och jag hatar fredagar, dom har blivit den sämsta veckodagen för mig just nu.. Kan berätta varför lite senare kanske..

Och jag känner att jag är negativ idag men vi skyller på morgonhumöret ;)



Kommentarer
Postat av: Carolajhn o:D

taack julia :D

ja solen skiner ute idag iallafall :D

2010-09-22 @ 13:40:41
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: Carolajhn o:D

<3

2010-09-22 @ 13:40:46
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0