igen och igen

Hade inte så mycket att skriva om så det fick bli den klassiska listan ist... ;)

Du heter: Julia som jag har sagt i alla andra listor?
Smeknamn: Jullan...
Låt som när du är ledsen sörjer till: beror på men jag har ju min winnerbäcklåt
Beroende av: hehehe
Vad tror folk om dig: vet inte men säkert en hel del?
Vad får du oftast komplimanger för: håret, ögonen typ
Hur imponerar man på dig: Beror på från person till person, men va dig själv!
Brukar du skratta för dig själv: ganska ofta..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: okej :) älskling
Var bor du: Roslagsbro
Trivs du där: jaaaop
Har du haft sex idag: nejp
Hur svarar du i mobilen: "hej det är julia" typ eller kanske hallå?
Vem ringde du senast: hem till mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle gå ut till rodenkyrkan
Brukar du komma i tid: jaaa
Hur känner du dig nu: förbannat ldshnfjl  tröööt zzZZzzZ
Vanligaste färg på dina kläder: typ svart ?
Vad tycker du om fötter: ägnar inte mina tankar åt dom?
Vad saknar du: hm, pengar och typ hm,
Hade du en bra kväll igår: yes :)
Favorit dryck på morgonen: te
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på dag och humör, 11 vanligtvis
Är du blyg: yeeehhhehe
Sysslar du med någon idrott: yoga men det räknas inte? ha.ha.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland
Har du spytt offentligt:
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: har varken tid eller ork att räkna upp allt!
Är du nöjd med ditt liv: kanske
Är du bortskämd: Om man ska tro på vad andra säger så ja?
Vad gör du i morgon: Går i skolan..
Vad är det värsta du vet: bli tvingad till ngt
Har du bra vänner och äkta vänskap: jepp :)
Vad är det finaste du fått: hmm, det  vill jag icke säga.
Du samlar på: sakar kanske?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer inte då
När grät du senast: fredaaaaaaaaaags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: handla, semester!
Vill du gifta dig: yeaop
Vad dricker du helst när du är törstig: typ loka?

Kommentarer
Postat av: carolajhn

UNDEBART! :) hehe kram <3

2010-10-19 @ 07:47:58
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0