taggad?

Halva dagen avklarad! äntligen tyyp. Ganska bra att det inte har varit något jobbigt direkt eller? jo precis. Dock har jag ellära snart och det är inte lika kul, men man får nog försöka att stå ut ändå, om man vill leva sitt liv lite till så att säga ;)

Är ganska taggad på att sluta för dagen, det betyder att jag kommer ha roligt när jag kommer hem? Det betyder också att det bara är en lektion som är kvar innan det blir lov och jag åker till Gotland! Ganska taggad så att säga ;)

Sen är det kanske lite tidigt men jag vill ha mer julstämning! Fast egentligen är det nog bara julklapparna jag är ute efter,. det brukar ju vara så ;)

Och bara för det så får det bli en bild från förra julen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0