taggad? näe

Känner att jag ville lägga ut mitt horoskop idag också men det är ju inget fel med det ;)

Sen känner jag också att jag vill ha ett jobb snart,. men var? hm, kanske ska lämna in mitt cv nånstans? Kan ju alltid vara bra med lite extra pengar såhär till jul? ;) eller till nästa sommar kanske? Hur nice skulle inte det va?

Mycket känslor men jag känner även att det inte är min dag idag, är inte taggad för skola..

Tur
Dagen har positiva förtecken men det är risk att du inte märker det då inga händelser präglade av tur eller otur verkar dyka upp.
Hälsa
Tänk på att dricka mycket vatten. Du kan lätt glömma av att kompensera när du gör något ansträngande. Detta blir inte minst din hud lidande av.
Ekonomi
Ett oväntat tillskott i kassan kan idag göra det möjligt för dig att inhandla något som du länge velat ha.
Arbete
Idag tycker du att ditt jobb är mycket tillfredsställande och arbetar gärna över. Det var länge sedan du kände sådan arbetsglädje.
Kärlek
En främling kommer nu att uppta mycket av din tid. Tecknen visar att du knyter ett långvarigt och nära vänskapsband.
Relationer
Du är väldigt social och föreslår olika saker för dina vänner som ni kan hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0