slut på äventyren

Godmorgon! om man nu kan kalla den god? Det råkade vara så att jag inte var hemma igår för det blev lite ändringar av maddes och mina planer som vi skulle utföra idag ;) men det gick bra det med ;) För vi åkte nämnligen buss bortbort till ett gäng coola grabbar och hade riktigt roligt ;) Dock fick jag bara en bild från gårdagen men det får laddas upp lite senare ;) känner att jag inte har tid att lite fram USB grejen till mobilen ;)

Pluspoäng var att jag även fick tillbringa natten med tim (:

Dagens planer råkar vara så att jag ska in till stockholm och handla med mamsen! det känns riktigt lyckat kan jag tycka ;) Dock får jag inte handla upp ALLA mina pengar för då blir min kommande Gotlandsresa inte så rolig :o

Känner att jag måste sätta fart med att göra mig iordning, skulle tydligen med halv 11 bussen!



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahhaha de va äventyr!



Men fy vilken huvudvärk jag haft xD

2010-10-16 @ 17:32:08
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0