ramadasasasesohan

Som jag trodde blev det ju ingenting av med det där som kallas plugga igår,. i stället råkade jag ju bara sitta och kolla på Robin Hood med tim (a) Tänkte att jag kunde plugga när jag kom hem igår kväll men då var jag såklart för trött för det.. men idag så,. måste jag ta itu med det också ;) Hade även en liten underlig meditation igår ;o

Nu är det inte långt kvar till lovet!


Det är 1199 och Robin Longstride, som senare blir Robin Hood (Russel Crowe), har återvänt till England och Nottingham efter att ha slagits  det tredje korståget. Vid ankomsten upptäcker Robin och hans medföljande bågskyttar att byn är under besittning av den nya sheriffen av Nottingham (Matthew Macfadyen). Robin använder sin erfarenhet och sina militära kunskaper för att befria hembyn från tyranni och korruption, med att ta tillbaka vad som är rättmättigt hans, och ta tillbaka vad som är rättmätigt deras, och återställa rättvisa och lycka. Robin måste också vinna Lady Marions (Cate Blanchett) förtroende som nyligen blivit änka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0