pluggandet tar livet av mig..


söta bilden igen :) <3

Egentligen är jag helt otaggad på att blogga men det får gå ändå ;) Det är redan mörkt ute och jag har typ bara varit hemma en timme.. det känns inte så nice! Dessutom har jag en hel del med saker som måste göras denna vecka!

- Teleprov onsdag
- samhällskunskapsprov torsdag
- ellära läxablää ska vara klart på torsdag
- historiafrågor ska va klart på fredag
- alla frågor till samhällskunskaps provet måste vara klart idag!
- PLUGGAPLUGGAPLUGGA!

nej det är ju inte så nice som alla tror. Minns inte om det var något mer för tillfället men jag hoppas på att det inte är det ;) Denna dag har väl för övrigt varit ganska nice kan jag tro. haha!

I morgon är det också marknad. Kul? kanske.

MEN NU MÅSTE JAG SÄTTA FART MED PLUGGANDET!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det tar verkligen kål på en!!!! usch, hatar att allt komemr på samma gång! Hörru, på lovet måste vi fira - Inget plugg, elelr något. äsch. haha jag är trött! hoppas vi ses på bussen imorgon! kram <3

2010-10-05 @ 22:08:20
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0