naturkunskap

Äntligen har jag lyckats med att lätta mina känslor för madde och amanda, det kändes lite gay men det gör inget x) Men jag känner mig liite vilsen x) dock har jag naturkunskap och det är ganska nice, min grupp är ju snart klar med powerpoint grejen ;)



Fiskarna

Kärlek: Skön vecka med rätt mycket kärlek och ännu mer vänskap. Du är mycket sällskaplig just nu.

Pengar: Något roligt är på gång, kanske något du planerat länge. Möjlighet att ändra en hel del.

Turdag: Tisdagen. Din dag till punkt och pricka.



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Har du haft en bra helg då? :)

2010-10-18 @ 10:41:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0