Morgon igen

Morgon igen då,. ganska trött, men har bara en lektion idag och på den lektionen är det prov. Om man har riktigt tur så kan det ju vara så att man får gå hem när provet är gjort, så man kan ju kanske få sluta halv 10 typ ;) hur nice skulle inte det vara?

Har i alla fall planerat att när jag kommer hem så måste jag börja skriva lite på samhällskunskapen och göra alla frågor i histiria. hoppas det går bra, pepparpeppar. Nejmen jag måste faktiskt göra dom sakerna!


plus ett litet utdrag ur dagens horoskop..  hoppas det stämmer lite då?

Arbete
Många uppgifter kan få dagen att kännas stressig till en början. Uppgifterna klaras dock lätt av och dagen visar sig inte bli mer arbetsam än vanligt.

Igår kollade jag också på Van Helsing.. vet inte vad jag ska säga om det filmen men ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0