liten del av dagen

Måndagen är snart avklarad,. tack och lov, men jag har iaf hunnit med en del viktiga saker.

1. Redovisning i Naturkunskap. Dock svek magnus mig och madde genom att va hemma och ha feber.. men vi fick våran lilla backup när klas som är våran lärare tog över magnus del av redovisningen. (pluspoäng om en lärare gör ens redovisning?)

2. Handla lite på h&m som var väääldigt nödvändigt.

3. Handla lite mera på Åhléns som var ännu mer nödvändigt.

4. Handlat nytt te.

5. kollat ut julklappar som ska inhaldlas när pengar kommer!

6. Gått hem till tim.

Nu har jag några saker kvar att göra idag men dom ska göras om jag orkar! Det är yoga och plugga. Jag vet redan nu att jag kommer faila på ena saken,. kan ni gissa vad det är?!

Kommentarer
Postat av: Carolajhn ♥

plugga kanske? :D haha vi måste gå snart ja ;D

kramar <3

2010-10-25 @ 20:28:24
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0