lång busstur



Sitter just nu hemma hos frida och carl och kollar på när carl springer runt i köket och lagar en en riktigt god middag ;) Sen kommer det förmodligen bli lite mys framför tv:n som alltid ;)

Den här dagen har inte varit fullt så nice,. började dagen med att ha historia, men fick låna en bärbar data som man kunde sitta och leka med under undervisningen.. Hade lite skojig praktik efter det och jag är snart klar med mitt RWC-larm som jag håller på att göra ;) Så sen kan alla få nödsignaler på sina toaletter hahahaha..

Bussen till åkersberga blev dock sen.. För det var en mamma som bara slängde på sin unge på bussen, hon kan ha varit runt 5-6 år kanske och sen frågar busschauffören vart hon skulle och hon skulle till dyvik,. Men bussen går inte dit utan direkt till åkersberga så vi fick stanna så chauffören kunde stå och vänta med ungen på en buss som skulle till dyvik.. Lite ansvarslöst av en förälder att inte kontrollera att det är rätt buss lix.. Ungen blev ju skitledsen.. Men Jag kom fram efter mycket om och men ;)



Kommentarer
Postat av: caroline

jaaa helgehleghelg!! :d



hehe, hoppas du får en myspys helg :) puss <3

2010-10-08 @ 19:17:47
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0