i skolan tyyp

Äntligen slut för idag hahhaa! dock måste jag sitta och vänta på att bussen ska gå och det är inte lika nice ;o Men sen ska jag iaf ha kul igen ;) fast måste säga att det var ganska kul ändå på praktiken med tanke på att madde och jag klarade av vårat rwc-larm på första försöket och det var ganska coolt ;)

Känner att jag måste plugga sjukt mycket på historian, känns inte lika lockande.. men aja. Kanske ska ta och beställa lite kläder ist ;) har hittat en del nice grejer men kan visa de senare med tanke på att jag inte har sparat bilderna på skolans dator ;o

Men ska nog förmodligen gå snart ;)



Kommentarer
Postat av: J ♥

Hejsan sötnos! ♥



Är du möjligtvis intresserad utav att köpa en ny, helt oanvänd och super billig trenchcoat?

Kika isf in hos mig =)



Här är direktlänk till inlägget. http://marigold.devote.se/blogs/6392912/trenchcoat-saeljes-.htm



puss&kram

2010-10-20 @ 13:02:53
URL: http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0