horoskop

Äntligen börjar turen återvända till mig eller vad säger ni ? Just nu är jag skittrött. Borde göra mig i ordning men jag orkar inte, sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder heller så det suger ju! Dessutom det enda som händer i skolan idag är det där förbannade teleprovet. Och sen ska man till syon med Madde. men det är ju marknad också, som jag tror kommer äga ;)

Tur
Kanske vinst idag med en ny spelform.
Hälsa
Om någonting går galet idag så beror det nog inte på din hälsa, den verkar nämligen vara mycket god.
Ekonomi
Idag blir du positivt överraskad då du inser att du har mer pengar än vad du tidigare trott. Det ger kanske utrymme för lite lyx.
Arbete
Idag kan du bli erbjuden ett nytt arbete, och du bör inte vara rädd för att ta chansen. Det kommer att påverka din framtid positivt.
Kärlek
Kärleken känns väldigt bra idag. Det kan bero på att du och din partner båda är öppna för varandras tankar och behov.
Relationer
En okänd person får dig på bra humör, vilket får dig att gå omkring och småle.

 



Kommentarer
Postat av: Madde

Vi e coola!



De kommer du visst! <3

2010-10-06 @ 09:12:35
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0