händelserik dag


Denna dag har varit händelserik,. Jag slutade kvart över 9 pga att vi hade ett prov på morgonen som gick snabbt att göra, och sen fick vi gå ;) Madde och jag taggade och jag fick den stora äran att färga hennes hår ;) Jag måste få säga att jag är enormt duktig!

Vi fick ganska bråttom och rusade ivag till bygg för att möta syon (egentligen så tog vi bussen men ändå). Hoppas på att vi kan få våra bekymmer lösta nu.

Gick tillbaka till roden och lekte lite grann innan det blev dags för att gå ner på marknaden. Och coola gänget denna gång var ju jag, madde, stephan, gustaf, jocke, robert, martin och micke. Dock handlade jag bara en enda sak och det var en navelpiercing. Nice va?

Ska man försöka plugga lite till provet imorn? näe.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; allt bra?:)

2010-10-06 @ 22:34:28
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0