halo?



Helt uttråkad efter att ha varit hemma i.. ah en timme. vad gör man? Ska man kolla på film, övertala mamma att åka iväg en sväng, eller plugga? Nej jag vet inte. Beslutsångest igen!

Men dagen i skolan var nice med tanke på att minn samhällsgrupp började på våran fältstudie. Och det vi hann göra idag var bland annat att stå bakvänd i en kö, gå fram och börja prata med okända människor och påstå att man känner dom och kramas extra länge. Allt det bara för att se hur folk reagerar, om dom reagerar olika och vad dom säger osv. Riktigt kul! ;)

Sen har jag också spelat pingis för första gången sen 1:an och jag kan säga er att madde och patrik var ganska väldigt jättemycket bättre än mig.. lite ringrostig kanske?

Men ska man spela halo ikväll eller inte?.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0