dålig uppdatering

Jag känner att helgens uppdatering har varit skitdålig men det får man leva med ;) Det kommer sånna perioder ibland och då är det bara att bita ihop och vänta x)

I fredags så var det ett litet partaj kan man ju säga, och trots de små missöden som hände så blev det nog helt lyckat ändå (: Tim var jättelycklig med sin blinkande isbit och André (Darin hehe) försökte lite smått med att sjunga sin "love killer" Och det blev ganska sent men det får man väl leva med, även när man vaknar tidigt på morgonen efter av att tim och andré låg och snarkade! (:

Lördagen spenderades iaf med att åka hem till kusin Emma som fyllde 18 år, GRATTIS!♥ Det blev mat och en massa gott fika ;) Åkte tillbaka till norrtälje sen och taggade lite till, fast jag försökte bara, var helt otaggad. och man kan ju säga att jag inte kommer vara taggad så mycket den närmaste veckan vad jag känner nu.

Men om jag har tur kan Madde muntra upp mig lite så vi kan vara lika muppiga som vi var i måndags till i torsdags. Jag vet ärligt inte hur det gick med att inte vara taggad i skolan i fredags, men det har nog sin lilla förklaring det också ;) (som nog både madde och jag vet) x)


Det får bli en liten snygg bild från i Fredags med Marcus, André, Toni, jag, Erica och Tim (:



Kommentarer
Postat av: Carolajhn o:D

sv: jaa överallt! haha nej men in till norrtälje, ut till galltorp, runt velända, nysättra och hem typ. Det blev mest runt runt, men sammanlagt blev det så långt :D haha :D



kramar<3

2010-10-03 @ 20:39:01
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0