dålig dag



Just nu är mitt humör nere i botten igen, trött och frusen med ett blått finger..

Haha nejmen efter skolan så hamnade plötsligt madde och jag hemma hos henne med lite mat :) sen från ingenstans började det ju att regna också. Elle kanske inte från ingenstans med tanke på att vädret som varit idag inte har varit speciellt nice.. Men vi åkte vidare till rimbo marknad och gick en sväng men den vart inte så lång,. Med tanke på att vi inte kollade på saker utan försökte ta oss fram bland allt folk i skydd av ett paraply. Men träffade karro och marcus på bussen hem så jag blev inte ensam då heller ;)

Sen har jag skitont i mitt finger, hade så tråkigt att jag råkade bara ha sönder min stiftpenna och ta ut fjädern i den och leka lite.. Resultatet blev dock att på vänster pekfinger rev jag upp ett snyggt sår, började blöda  men inte så mycket så jag fortsatte leka lite.. Och då råkade jag bara (på nått underligt vis) köra in en bra bit av fjädern i mitt högra pekfinger så den satt fast. Fick lirka ut den och sen blödde det på ganska fint där med så kenneth fick gå och plåstra om mig.. Dålig dag hahaha.

En varm dusch på det var guld! dumma regn..



Kommentarer
Postat av: Caroline

jag köpte inget alls, lite godis till mamma bara :)

hehe. attans julia! du får inte leka sådär ;) haha, hoppas det blir en bättre dag imorgon! :D kra<m <3

2010-10-07 @ 22:12:24
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: Hei-Na

fin blogg , händer idag?

2010-10-08 @ 08:47:45
URL: http://heddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0