bortglömt plugg?



Nu råkar det bara vara så att jag är trött, och när jag gick upp på mitt rum fick jag en skymt av min historiabok och kom på att jag måste göra lite frågor tills imorn?! men jag vet inte om jag ska göra det för ingen annan kommer typ göra det.. och det är ganska svårt med tanke på att jag inte ens kommer in på fronter här hemma och kan inte få tag i materialet som behövs? så aah. Det får bli ett annat bekymmer. Synd bara att historian ligger på RESURSEN?! jag hade lix kunnat göra frågorna då! men nää.

Dock ska jag sätta mig och kolla på tv resten av kvällen nu. Och fundera på ett och annat.



Kommentarer
Postat av: Umbrellalala

Lycka till sen hehe.

2010-10-14 @ 22:55:00
URL: http://umbrellalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0