bara för att

HAR DU:
Ett förhållande? ja ;)
En bästa vän? jodå, några stycken
Haft ett seriöst förhållande? Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Blivit kär vid första ögonkastet? kanske man kan säga
Fått ditt hjärta krossat? hm antagligen
Haft ett one night stand? man man ska kalla det för det,?
Skrikit åt en lärare ? lite då ;)
Kysst någon och sedan ångrat dig? - yes
Ljugit för dina föräldrar om vart du är? kanske (a) fast sen har jag berättat men ändå.


DAGENS:
Klädsel:
- leggins, lång t-shirt, bh trosor strumpor
Låt? - Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter
Vill ha? - solsken
Sjuka? - smsandet
Drog? - powerking ;o
Saknad? - de ni
Köp? - har inte köpt ngt
Attityd? - lol
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - man kanske ska klippa lugg iaf ;) 


FÖRSTA:
Bästa kompis? -
pella
Bil? - the big bobby car
Husdjur? - katt/kanin
Semester? - solsemester thailand - vanlig ockelbo
Köpta skiva? - säkert smurfarna,
Piercing? - örat och om inte det gills, läppen

SISTA:
Personen som smsade dig?
- Tim :)
Vad stog det? -  Vet inte älskling jesper kanske kör hem mig men vet inte än om han ville och när han kan köra :) <3
Gillar du han/hon? - yes!
Personen som du kramade? Karro
Peronen som ringde dig? Pappa
Personen som du ringde? Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till? - Tim
Alkoholdrycken? cider, öl maybe
Bilfärd? - från norrtälje till mitt hem
Filmen du såg? - The notebook
Gången du grät? nångång i veckan

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm?
- usch nej
Våga hoppa bungyjump? nej nej nej ;o
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar? haha jag är inte direkt rädd för dom

Kalla dig själv lycklig? kanske, vissa dagar.
Hellre ta bilden än vara med på den? ja
Kunna gråta över en tjej?
Ljuga för någon? oh ja
Kunna springa 50mil? om det var krig och jag var tvungen för att överleva så jag, men inte annars.

VAD:
Saknar du just nu? orken
Gör du just nu? det här och smsar

Ska du göra imorgon? gå i skolan
Säger du till dig själv när allt känns svårt? nej jag orkar inte mer, punkt slut
Har du med dig in på bion? nått att dricka, kanske popcorn
Är det för färg på dina byxor? har inga på mig just nu. leggins yknow
Är det för väder hos dig just nu? höstväder och kallt 
Skulle du göra om du vann på lotto? åka utomlands

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet?
- kan hända
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Något du saknar i ditt liv just nu? hm svår fråga, men något är det
Använder du huvtröjor? sometimes
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? kanske det kanske ;)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? hm, motsatta kanske.


VAL:
Solnedgång eller soluppgång?
solnedgång
Sommar eller vinter? Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills? -  15-16
Sova på sida, mage eller rygg? alla
Kramar eller kyssar? av vem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0