alla vägar har sitt pris

Godmorgon alla! Nu är jag äntligen pigg och glad efter en riktigt god natts sömn x) och det är ju bra eller? ;) det är bara att börja tagga inför dagen, fast jag har ju bara 3 lektioner idag, men går ändå till halv 4 :o Men det blir nog kul ändå ;)

Elläran på morgonkvisten kan man iofs skippa, men sen är det bara att hoppas på att det blir lite praktik idag, för en gångs skull är jag taggad på just det!

Jag funderar på att lämna in mobilen på lagning </3 men jag vet inte. Det är så att jag inte kan ha ngt minneskort i den.. Vet inte men det vill inte fungera, så jag har för tillfället en mobil som man bara kan använda telefonminnet på.. HUR BRA ÄR DET?! inte bra inte.. men jag ska nog vänta till lovet med det iaf..

För övrigt får ni en litenliten låt av mig idag.


lars winnerbäck - alla vägar har sitt pris



Kommentarer
Postat av: Madde

Visstva den!! :D

2010-10-12 @ 10:05:30
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0