vill heem!

Nu är iaf typ två tredjedelar av dagen avklarad! Stressa med att skriva klart samhällskunskapen, dock tycker jag att det blev väldigt bra och fint haha. Sen har jag också hunnit med att göra det så kallade elläraprovet, hoppas dte går lite bra iaf för det kändes som om jag kunde det mesta!

Sen är det bara att åka hem och kirra lite historia då. Men det är inte så viktigt så det kan ju hända att det blir lite annat skoj i stället vilket jag är mer taggad på! ;)

Ser också ut som jag får sällskap på bussen hem också ;)

Är för övrigt sugen på att sätt mig och klicka hem lite grejer men var är pengarna? Dock använder jag inte så mycket t-shirtar men denn kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0