historia idag igen


Inte taggad alls för historia, som vanligt. Men ändå sitter jag här? helt otroligt,. Men man får hoppas på att det inte blir alltför dödstrist,. men 100% av lektionerna har ju hittills varit det så varför skulle det komma en förändring? Men ah, det är bara att härda ut som vanligt,.

Har kommit fram till en grej. Förut tyckte man alltid att fredagar var dom bästa dagarna på veckan, det betydde helg och att man slutade skolan i rimlig tid. Dock är inte fredagar bäst längre, utan snarare sämst? Kan det bero på dessa förbannade historialektionerna? I normala fall skulle jag tycka om historia, dels för att jag tycker det är intressant. Men detta är ju tyvärr inte normala fall.. synd det.

Stackarn om han läser min blogg på fredagar, men då kanske han FATTAR varför historian inte är bra?! Man kanske skulle ta och tipsa om den..? blää säger jag bara, det är ett riktigt bra ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0