kissemisse


Känner att det är ganska trångt i mitt knä atm. Då det sitter både en katt och en dator där ;) Har precis gjort en massa nytta här hemma så jag känner att jag kan ta det ganska lugnt ikväll och kolla på tv och allt sånt som man gör en lugn kväll :)

Dock kan jag känna mig lite lack på att helt oväntat började jag halv 1 idag, hade endast en lektion så jag åkte hem klockan 2 igen. Men man ska inte klaga. Andra går ju från 9-16.30... hehe.

Morgondagen är helt perfekt planerad för övrigt. Men jag tänker inte avslöja vad jag ska göra för än imorgon. Jag vet ju att man inte ska säga det, då blir det aldrig av.. men detta vet jag ska ske ;)

Har även än litenliten plan som sitter och surrar i mitt huvud och vill att jag ska ta och beställa hem lite grejer.. Man kanske ska sätta planen i verket?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0