tristess


den här dagen hade kunnat bli hur nice som helst eftersom jag slutar 10 över 10,. med den är inte så nice längre eftersom den enda lektionen jag har är HISTORIA! det hade varit okej om det hade varit typ svenska? eller kanske praktik? Men jag får väl stå ut med att sitta här och låtsas lyssna då..

för övrigt har jag en del planer för dagen, men tänker inte bertätta dom än bara för att då kommer jag säker komma och säga att jag inte orkade i stället haha. :o

Känner att jag är ganska duktig fast jag hatar historia, har suttit och gjort alla uppgifter till idag. Men ah.

Sen så blir jag ganska arg på att man inte kan få något bra betyg, bara för att man ska diskutera en massa omkring frågorna man ska göra. Man hinner inte göra det på lektionen och man ska göra frågorna hemma,. Men ven fan ska man diskutera med då?! Plus att man kan inte komma igång med någon diskussion när man är helt ensam på lektionerna,. fattar inte riktigt hur han tänker då.

Jag har också kommit fram till att varje fredag kommer det sånna här hatinlägg om historia. Kanske ska göra en kategori med just historia och nackdelarna med dom! Äsch nu blev det tillräckligt långt ändå. Kommer nog några nackdelar snart också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0