uppdatering

Det får bli en liten snabb uppdatering innan jag åker in till norrtälje för att gå på yoga. Dagen var varit relativt nice, men tanke på att vi kollade på 4 små korta filmer på naturkunskapen i en halvtimme, sen kollade vi klart på blood diamond på samhällskunskapen och sen var det slut. då kan man ju fråga sig om man verkligen tycker det är rimligt att gå till skolan och ha lektion i en och en halv timme bara för att kolla på film? Något att fundera på.

Men jag har iaf gjort klart historian nu, så det inte blir föör mycket plugg under veckan. Jag har också köpt den sista julklappen till tim ;) och jag har fortfarande hälften av mina pengar kvar?! wow säger jag bara med tanke på att saken var ganska dyr ;)

men nu ska jag faktiskt ta och åka! seeya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0