torsdagsrast



Dags att göra en tråkig uppdatering igen! Men det var iaf ganska skönt att slippa idrotten i morse med tanke på att mitt goda humör försvann på den lilla halvminuten jag gick utanför dörren till bussen,. bara för att jag hade fått jätterakt och fint hår. BARA för det skulle det ju snöa när jag gick ut. Bara för det så var det inte rakt längre när jag kom fram till skolan. Bad day!

Sen en till lite negativ sak är att jag måste ta bussen hem idag, med feta väskan och påsen. Men om mamma är snäll kanske hon kan hämta mig vid bussen.. ;)

Jag har tänkt lite,. och det var någ inte så bra att jag klickade hem så många grejer från nätet igår,. med tanke på att jag inte har pengar till dom prylarna,. BARA FÖR ATT MIN FÖRBANNADE LÖN ALDRIG KOMMER?! en och en halv månad sen, hur kul är livet?

Men nu ska jag tagga för den långa rasten/håltimmen jag har bara för att jag var så smart att jag klarade elläraprovet! Sen blir det även teater.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0