rubrik

har ganska så mycket tråkigt så det får bli uppdatering här! sitter för övrigt och lyssnar på min asgamla spellista, ganska nice, men ganska uråldrig musik? yees. Funderar på att gå och duscha ist, i brist på annat. Man kanske skulle ta fixa lite historiagrejer,. fast näääe det tror jag inte längre, känner att jag har gjort tillräckligt för att inte få läraren att klaga ännu mer,. däremot tror jag att madde och jag kommer klaga ännu mer?

Kan också säga att jag sitter här med mina ÄLSKADE konsertbiljetter äntligen, har inte varit hemma men dom kom tydligen igår!

Sen kan jag också säga att det bästa med att komma hem när man inte har varit hemma på ett tag är att det (till min lycka inte är så ovanligt) att det finns en liten ny pryl som ligger och väntar på mig (:


Weezer - Photograph


Gammalt men känns det inte lite sommar över det hela?

Kommentarer
Postat av: Madde

Säger inte imot!

2010-11-11 @ 20:13:43
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0