positiva jag?

Det är ju inte alls så att det är morgon igen,. och det är inte alls så att jag måste släpa på tre olika stora feta påsar till skolan, och det är inte alls så att jag slutar halv 4.. men det är bara en sak jag kan ändra på känner jag,. möjligtvis om jag lägger dom feta kassarna i en ännu större väska så får jag mindre att bära på ur ett annat persperktiv,. vi kör på de! :o

En positiv sak är ju att vi ska träna på våra fina teatrar i aulan idag, och att jag bara har 3 (men väldigt långa) lektioner,.

Sen råkade jag ju bara gå upp tidigt för att hinna locka mitt hår, men jag ångrar mig och nu går det inte att få det platt... och duscha igen hinner jag ju inte?! men något positivt med det är ju att jag slipper platta det imorgon?

en positiv sak är ju att jag slutar 11 på onsdag och fredag också!


Sen orkar jag inte fixa fram någon bild till detta inlägg så det var lättare att ta en liten låt haha.


Kommentarer
Postat av: mian

Vilken fin blogg! kram

2010-11-16 @ 09:34:01
URL: http://miiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0