pannkakslunch

Det får bli en sistaminuten uppdatering för min del,. lunchrast är okej, sen är det teleinstallationer och svenska kvar på dagen :) litelite nice är det ju. Dock har jag fortfarande inte så mycket att skriva så jag tänkte visa mitt horoskop för dagen då. På vissa ställen ser det ju lite postitivt ut men inte på alla... Men jag känner att jag är glad idag trots dålig hårdag blablabla.. Funderar allvarligt på om jag borde plugga lite när allt detta är slut. Men å andra sidan fick jag skiiiiiiitbra på mitt senaste ellära prov fast jag inte hade pluggat, skumt.. ;o

Tur
Turen är verkligen på din sida just nu. Särskilt spel på rouletter och enarmade banditer kan ge god utdelning. Satsa försiktigt i början.
Hälsa
Om man känner sig lite nere kan det ofta vara bra att utöva någon sorts fysisk aktivitet. Prova, så får du se att du snart känner dig bättre.
Ekonomi
Det känns som om du inte har tillräckligt med pengar, men om du ser på vad du egentligen behöver, och inte köper så mycket onödigt, så märker du att pengarna räcker.
Arbete
Du trivs allra bäst när det är liv och rörelse omkring dig. Arbetar du idag kan du dock räkna med att det blir lite långtråkigt.
Kärlek
Det finns risk för att dagen går förbi utan att något händer i kärlekslivet. Det kan bero på att du är för upptagen med annat.
Relationer
Idag bör du fråga dig själv om du verkligen tycker om att umgås med de vänner som du har. Du kanske blir utnyttjad när det gäller vissa saker.


Kommentarer
Postat av: josefine

va gott med pannkakor :)

2010-11-16 @ 12:23:30
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; åh, blir avundsjuk :p

2010-11-16 @ 17:56:06
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0