lunchrast



Ganska nice med en timmes lunch nu mitt i allt,. överlevde för övrigt historian och det var ju också ganska nice! Dock så blir jag bara så trött på att han aldrig fattar att man måste gå vid 10 för att en annan lektion börjar,. men är man dum i huvudet och lackar för det är man fan ingen bra lärare! Bara för att han bara vill förstöra alla resurstimmar!.. Men nog om det.

Det är iaf en ganska bra dag med tanke på att enligt mig går det bra på praktiken! Men det går inte att komma ifrån att man vill hemhemhem!

Funderar på om man ska ta och fixa fram lite pengar idag också så jag kan fortsätta med att handla alla dessa julklappar.



Kommentarer
Postat av: Carolajhn ♥

sv: TAck du med snygging! hoppas du fick en bra fredag. :D ♥

2010-11-12 @ 22:07:10
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0