lön!

Äntligen är man dom där 200 pengarna rikare! känns ganska skönt om jag får säga det ;) Men dom kommer nog försvinna ganska snabbt om jag känner mig rätt.. Eventuellt på en mössa, hittade en på åhléns som jag skulle kunna använda kanske,. jag och mössor går ju inte ihop så bra :o

Lite lite synd att det började regna, hoppas hoppas att det slutar tills imorn. annars blir jag inte så lycklig.. Dessutom så vet jag inte riktigt hur jag ska klara mig på att jag har en mobil som inte har något batteri, jag är inte hemma och det finns ingen laddare någonstans!? Det betyder att jag inte kan ställa någon klocka när jag ska vakna, jag kanske inte kan få tag på tim som ska möta mig imorn, jag kanske inte får tag på karro, och jag kanske dör. Men värre saker finns det nog har jag kommit fram till.

Kanske man borde gå och duscha och sen bänka sig framföt tv;n med datan i knät och fixa fram ett par konsertbiljetter, men då blir fattiglappen fattig igen så vi får se.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0