kallt

Jag är inte så taggad för att ha min enda lektion idag,. visserligen slutar jag typ 11 men jag orkar inte svara på en massa frågor och sen dra någon datakabel eller vad det var? Men det lilla kanske man kan stå ut med trots allt :) Dock vet jag inte om jag ska åka hem sen eller gå hem till tim igen? Men det skulle va bra att åka hem och fixa lite grejer till teatern som spelas imorn, men då måste jag ta bussen till norrtälje igen,. skulle va lite mer nice att stanna här på en gång i stället.

såg precis att det är 6 minusgrader ute också, varför inte sätta upp element i hela norrtälje så man slipper frysa?

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; ja verkligen :)

2010-11-17 @ 09:18:48
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0